З ДОСВІДУ РОБОТИ

Основною формою організації навчальної діяльності практично у всіх країнах світу насьогодні є класно-урочна система. Однак, в умовах науково-технічного прогрессу та в контексті модернізації освіти вона потребує вдосконалення. Це зумовлено закономірним і неминучим зростанням обсягу загальноосвітніх знань, що підлягають обов’язковому засвоєнню, та зміною вимог суспільства до освіти. Критика класно-урочної системи найчастіше пов’язана з пасивністю учнів на уроках та відсутністю інтересу до навчання, зниженням якості знань, перевантаженням дітей домашніми завданнями та уроками. Тому все гострішою стає проблема вдосконалення форм організації процесу навчання, знаходження відповіді на запитання «як навчати, як створити умови для розвитку та самореалізації особистості в процесі навчання». Як, працюючи за класно-урочною системою, підвищити ефективність навчального процесу, досягти високого інтелектуального розвитку учнів, забезпечити оволодіння ними навичками саморозвитку особистості. Значною мірою цього можна досягти, використовуючи сучасні інноваційні технології.
Актуальність викладених вище питань зумовлена нагальною проблемою – підвищення медіа освіченості вчителя іноземної мови з урахуванням сучасних тенденцій розвитку мовної освіти. Створюються нові кон­цепції професійної педагогічної іншомовної освіти, з'являються нові моделі методичної освіти майбутнього вчителя іноземної мови.

 В цьому контексті вагомого значення набуває використання інноваційних технологій у процесі навчання, зокрема ресурсів мережі Інтернет. Саме тому я працюю над проблемною науково-методичною темою «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках іноземної мови шляхом використання Інтернет-ресурсів».

1 коментар:

  1. Цікава тема досвіду. Вважаю багато вчителів можуть скористатися оригінальними ідеями та практичними завданнями на своїх власних уроках!

    ВідповістиВидалити